Vragen? Wij helpen je graag!   085 - 4017 811   -   info@meubelboer.nl

Veelgestelde vragen

woonkamer



1. Wat is de levertijd?

2. Hebben jullie een showroom?

3. Zit er garantie op de banken?

4. Is de prijs die ik zie staan de totaalprijs, of zijn er nog 'verborgen', additionele kosten?

5. Hoe gaat de bezorging precies in zijn werk?

6. Kunnen de banken ook in andere kleuren worden besteld?

7. Staan al jullie bankstellen altijd op voorraad?

8. Hoe bestel ik?

9. Hoe betaal ik?

10. Hoe check ik de status van mijn levering?

11. Kan ik de leverdatum van mijn bestelling verzetten?

12. Hoe kan ik het product retourneren?

13. Wat zijn de kosten van het retourneren?

14. Overige vragen?

 


1. Wat is de levertijd?

Wij leveren alle bankstellen direct uit voorraad. Bovendien kopen wij frequent nieuwe trendy bankstellen, loungebanken en hoekbanken in. De levertijd in de Randstad is gemiddeld  1 - 2 werkdagen. Buiten de Randstad is de levertijd gemiddeld 3 werkdagen! Hier vind je meer informatie over de bezorging en de levertijd.


2. Hebben jullie een showroom?

Meubelboer.nl is een webwinkel, we hebben dus geen showroom of bezoekadres. Daarom kunnen we de prijzen laag houden! Je kunt de bank natuurlijk wel atijd retourneren mocht deze onverhoopt niet aan je wensen voldoen!


3. Zit er garantie op de banken?

Jazeker. De garantie op onze bankstellen is 2 jaar. De bestelbevestiging die je per mail krijgt na je bestelling, geldt tevens ook als garantiebewijs.


4. Is de prijs die ik zie staan de totaalprijs, of zijn er nog 'verborgen', additionele kosten?

De prijs die bij de bankstellen staat is altijd de totaalprijs! Er zijn dus geen additionele kosten. Als er bij een bankstel staat dat deze EUR 599 kost, dan staat deze voor EUR 599 bij u thuis. De bezorging is namelijk altijd geheel gratis, de prijs zoals deze op de website staat is vanzelfsprekend ook al inclusief BTW en er zijn ook geen transactiekosten.


5. Hoe gaat de bezorging precies in zijn werk?

Kwaliteit en service staan bij ons voorop. Dat betekent onder andere dat de banken en meubels die je bij ons bestelt gratis bij je thuis worden afgeleverd door onze transporteurs. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, neemt onze eigen transporteur binnen gemiddeld een dag contact met je op om in overleg een afleverafspraak te plannen. Voor meer informatie kun je op de pagina bezorging kijken.


6. Kunnen de banken ook in andere kleuren worden besteld?

Jazeker, maar de levertijd bedraagt dan wel ruwweg 12 weken. In principe zijn nagenoeg alle denkbare kleuren mogelijk. Voor vragen hierover kun je contact met ons opnemen (per mail, chat of telefoon)!


7. Staan jullie bankstellen op voorraad?

De meeste bankstellen staan inderdaad op voorraad bij ons. Deze bankstellen kunnen dus uit voorraad geleverd worden, waardoor de levertijden kort zijn. Zo nu en dan komt het voor dat een bank niet op voorraad staat, maar dat wordt er dan altijd bij vermeld (op de productpagina).


8. Hoe bestel ik?

Wanneer je het gewenste artikel gevonden hebt, klik je op de knop ‘In winkelwagen’. Je kunt op elk moment naar je winkelwagen door rechts bovenaan op het winkelmandje te klikken of door het toevoegen van artikelen. Je bestelling rond je af door te klikken op ‘Ga door naar afrekenen’. Voor een succesvolle bestelling is een geldig e-mailadres, een factuur- en een leveringsadres nodig. Daarnaast hebben we ook je telefoonnummer nodig, zodat onze transporteur, indien van toepassing, snel contact op kan nemen om een bezorgafspraak te maken. Een gedetailleerde beschrijving vind je op de pagina 'Hoe werkt het bestellen?'.


9. Hoe betaal ik?

Je kunt bij ons veilig en gemakkelijk betalen. Dit kan op de volgende manieren: Ideal, Paypal, creditcard (via Paypal), SofortBanking, Mistercash of betalen bij ontvangst (PIN of cash). Voor meer informatie over het betalen kun je kijken op de pagina 'Hoe werkt het bestellen?'. En op deze pagina staan alle betaalmogelijkeheden beschreven en uitgelegd.


10. Hoe check ik de status van mijn levering?

Aangezien je in overleg met onze transporteur een afspraak maakt staat het tijdstip van levering vooraf vast. Mochten er vragen bestaan over de levering, dan zijn wij altijd bereikbaar en kunnen wij snel schakelen met onze transporteur. Je kunt ons per mail (info@meubelboer.nl) of telefoon ( 085-4017811) bereiken.


11. Kan ik de leverdatum van mijn bestelling verzetten?

Wil je de leveringsdatum verzetten? Dat kan natuurlijk. Stuur in dat geval even een mailtje of geef ons een belletje en dan regelen we dat!


12. Hoe kan ik het product retourneren?

Je mag je bestelling binnen 14 kalenderdagen, zonder opgave van redenen, retourneren. De termijn gaat in op de dag van ontvangst van je bestelling. Terugbetaling van het aankoopbedrag geschiedt zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 30 dagen. Het retourartikel moet voorzien zijn van alle meegeleverde toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat, en met de originele fabrieksverpakking. Gebruik het bankstel dus niet meer vanaf het moment dat u besluit te retourneren, zodat er geen gebruikssporen of beschadigingen ontstaan. Mocht je het dus willen retourneren, dan is het verstandig om dit snel te beslissen, zodat de bank gaaf blijft. Een beschadigd bankstel of een bankstel met gebruikssporen kan vanzelfsprekend niet gerouteerneerd worden.
Onze leverancier komt het bankstel vervolgens bij je thuis ophalen.


13. Wat zijn de kosten van het retourneren?

Het retourneren kunnen we helaas niet helemaal gratis doen. De kosten hiervoor bedragen EUR 50. Meubelboer.nl heeft ervoor gekozen om de levering altijd gratis te doen en enkel kosten in rekening te brengen voor de enkele keer dat er geretourneerd moet worden. Dat is beter dan andersom, want dan zou iedereen standaard moeten betalen, óók de 99% die niet retourneert. Zoals hierboven al vermeld, komt de leverancier het bankstel gewoon weer ophalen bij je. Als wij het bankstel hebben ontvangen en het is helemaal in goede staat, dan restitueren wij zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, het bedrag minus EUR 50.

Indien je het bankstel wilt retourneren als gevolg van een klacht, neem dan van te voren even per mail (info@meubelboer.nl) of telefonisch (085 4017 811) contact met ons op.


14. Overige vragen?

Mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je ons dagelijks bereiken per telefoon of mail: 085 4017 811 of info@meubelboer.nl.